- Що таке соціальна робота
- Інформація для студентів
- Колектив
- Співпраця
- Сторінка Школи на сайті НаУКМА
Бакалаврська програма з соціальної роботи
Бакалаврська програма з соціальної роботи у ШСР НаУКМА триває 3 роки та 10 місяців за денною формою навчання, включає опанування нормативних і вибіркових навчальних дисциплін, проходження практики, складання комплексного кваліфікаційного екзамену та підготовку й захист кваліфікаційної роботи. Всього - 240 кредитів ЄКТС; 1 кредит відповідає обсягу навчального навантаження в 30 академічних годин аудиторної або самостійної роботи студента; всього разом 7200 академічних годин.
Програма підготовки складається з:
– циклу нормативних дисциплін (131 кредит ЄКТС, включає написання курсової роботи);
– циклу професійної та практичної підготовки (53 кредити ЄКТС);
- циклу дисциплін вільного вибору (25 кредитів ЄКТС);
_ практики ( 16 кредитів ЄКТС);
– атестації ( 15 кредитів ЄКТС; атестація передбачає комплексний кваліфікаційний екзамен та захист кваліфікаційної роботи перед державною екзаменаційною комісією).
Успішне завершення програми передбачає здобуття особою, якій присвоюється кваліфікація бакалавра соціальної роботи, фундаментальних та професійно - орієнтованих знань та вмінь, здатності вирішувати типові професійні завдання у соціальній роботі.
В результаті навчання на бакалаврській програмі студенти отримають:
- сучасні уявлення про соціальні проблеми, соціальні структури й процеси на рівні суспільства та громади;
- базові знання історії соціальної роботи, етичних принципів, основних теорій та методів соціальної роботи;
- розуміння основних прав клієнтів, їх інтересів і способів захисту прав людини та представництва інтересів клієнтів;
- критерії визначення складних життєвих обставин для клієнта, основи дорадчої та консультативної допомоги окремим особам, сім’ям, групам, спільнотам та організаціям;
- основні принципи інтерв’ювання клієнтів, оцінки потреб, складання планів втручання та їх перегляду;
- розуміння особливостей соціальної роботи з різними групами клієнтів.
Окрім того, буде розвинено:
- вміння провести інтерв’ю, оцінити ситуацію клієнта, оцінити ризик, скласти план втручання та запропонувати альтернативні підходи до вирішення проблем клієнтів;
- здатність зібрати необхідні документи для справ клієнтів;
- здатність працювати в мережі та сформувати ефективні робочі стосунки між індивідами, агенціями, ресурсами громади, волонтерами та іншими професіоналами;
- здатність вести професійні записи, готувати відповідну звітність з використанням сучасних інформаційних технологій;
- розуміння особливостей планування та впровадження програм допомоги клієнтам, включаючи кризове втручання та направлення до організацій, які надають фінансову та юридичну допомогу, помешкання, медичне лікування та інші послуги;
- розуміння процесів супервізіїї та професійного вигорання.